Palvelut

Asiakkaat hakeutuvat osteopaatin ja urheiluhierojan vastaanotolle lukuisista eri syistä. Näitä syitä voi olla esimerkiksi ryhtivirheet, toistuvat päänsäryt ja huimaukset, niskahartiaseudun kivut ja jäykkyys, lonkkien ja jalkojen kivut, stressi sekä erilaisten urheilijan rasitus- ja urheiluvammojen hoito.

Näihin kaikkiin löytyy apu osteopatian, akupunktion sekä urheiluhierontahoidon avulla.

Osteopatia

Osteopatia auttaa tehokkaasti hyvin monenlaisiin vaivoihin. Perusteellisen analyysin, täsmätekniikoiden, kokonaisvaltaisuuden ja monipuolisuutensa vuoksi osteopaattinen hoito on todella tehokasta. Osteopaattinen hoito auttaa mm. niska-, hartia- ja selkäkivuissa, päänsäryissä, huimauksessa sekä rasitusvammoissa.

Osteopaattisen hoidon osa-alueita ovat asiakkaan tutkiminen sekä testaaminen, hoidon tarpeen määrittely, hoitosuunnitelman teko ja osteopaattisten manuaalisten tekniikoiden avulla asiakkaan hoitaminen. Osteopaattinen hoito usein vähentää kipulääkityksen tarvetta.

Akupunktio

Perinteinen akupunktio on vanha kiinalainen hoitomenetelmä, jossa potilasta pistellään ohuilla neuloilla tiettyihin kehon pisteisiin. Hoitomenetelmällä pyritään kehon kokonaisvaltaiseen tasapainoon. Akupunktiolla voidaan hoitaa mm. niska- ja hartiakipuja, migreeniä, nivelrikon särkyjä tai selkävaivoja.

Urheiluhieronta

Urheiluhieronta on klassista hierontaa tehokkaampaa ja se sopii kaikille, ei ainoastaan urheilijoille.

Urheiluhieronnan tavoitteena on vähentää lihasten turvotusta, jännitystä ja väsymystä sekä ennaltaehkäistä loukkaantumisia.

Lisäksi urheiluhieronnalla voidaan hoitaa lieviä rasituksesta johtuvia vammoja sekä herätellä lihaksia urheilusuoritusta varten.

Tehokas apu nivelten liikerajoitteisiin löytyy manipulaatio- sekä mobilisaatiohoidoista. Näillä hoitomuodoilla lisäämme niveltesi liikelaajuutta manuaalisesti ja nopeasti tuloksia saaden. Potilas tutkitaan aina huolellisesti ennen hoitotoimenpidettä, mutta ammattilaisen oikein suorittama hoito on aina turvallista sekä tehokasta.

Kyseiset hoidot helpottavat selkäkipuun, päänsäärkyyn, sekä noidannuoli- ja iskiasvaivoihin, ja niska-hartia särkyyn ja kipuun.